חברת הבנייה "דנקנר השקעות" מקבוצת דלק נדל"ן, החלה בימים אלה לשווק דירות ברשתות החברתיות, ובכך מהווה את חברת הבנייה הראשונה בישראל אשר מתאימה את דרכי השיווק למדיה החדשה.
השיווק ברשתות חברתיות, כולל מידע ועדכונים על פרויקטים של החברה ברשתות פייסבוק, טוויטר, פליקר ויו-טיוב.
לדברי שרית סבן שליט, משנה למנכ"ל "דנקנר השקעות": "כחלק ממהלך בו התחלנו לפני כשנה להגברת הפעילות השיווקית של החברה באמצעות האינטרנט, אנו משלימים בימים אלו את התשתית ברשת באמצעות כניסתה לרשתות חברתיות. הכניסה לתחום זה נבעה מהחלטה אסטרטגית של החברה להיות קשובה לצורכי הלקוחות ולשתפם בכל העדכונים הקשורים לביתם ולענף הנדל"ן".
לדבריה, " דנקנר הינה חברת הנדל"ן המתקדמת ביותר היום בישראל בכל הקשור בפעילות שיווקית באינטרנט: 50% מתקציב הפרסום נותב בשנה האחרונה לפעילות באינטרנט והניב גידול של יותר
מ-150% במספר הפונים למשרדי המכירות ברחבי הארץ.
אנו רואים בפעילות זו נקודת פריצה נוספת בקשר עם לקוחותינו ונמשיך להעמיק את הקשר גם בעתיד".
פעילות "דנקנר השקעות" באינטרנט מבוצעת ע"י משרד הפרסום "המטבחון", המתמחה בענף הנדל"ן.